Úvod Recenze knihy - Jak zvládnout paniku a strach cestovat

Recenze knihy - Jak zvládnout paniku a strach cestovat

Tato publikace je určena lidem, kteří trpí agorafobií a panickou poruchou. V populaci je odhadem 4 až 6% osob, které mívají strach cestovat, nakupovat, pobývat sami doma, protože je zaskočí bušení srdce, mravenčení v končetinách, závratě, bolesti břicha apod., nebo se u nich tyto příznaky objevují náhle bez příčiny. Příručka strukturovaným způsobem učí, jak krok za krokem tyto obtíže zvládat.

název knihy : Jak zvládnout paniku a strach cestovat
Autor: Ján Praško, Hana Prašková
Nakladatelství: Grada Publishing
Město: Praha
Rok vydání: 1998
Počet stran: 216
ISBN: 80-7169-664-1
cena : nelze běžně zakoupit, pouze knihovny

Anotace

Naše recenze

Kniha má svůj úvod, závěr a tři části. První část seznamuje čtenáře s tím, co je to panická porucha a co je to agorafobie. Blíže se dozvíte o těchto poruchách, o dalších úzkostných poruchách a depresích, o sebeposuzovacím diagnostickým dotazníku pro úzkostné poruchy, o reakci „boj nebo útěk“, o bludném kruhu úzkosti a možnostech léčby. Druhá část se zabývá tím, jak se zbavit příznaků paniky a agorafobie.Je tu více informací o mapování příznaků a problémů, vytvoření plánu, zklidnění myšlenek, kontrole dechu, nácviku relaxace, postupné expozice obávaných situacích a toho, jak se nenaučit znovu se bát. Poslední část publikace se věnuje řešení problémů v životě. Zabývá se konkrétně strategiemi řešení problémů. Kniha je velmi přehledně strukturovaná a dobře členěná. Najdete v ní četné tabulky,testy, cvičení a příběhy. Je doplněná odlehčujícími obrázky. Na konci monografie je doporučená literatura s touto problematikou a také nabídku dalších publikací od nakladatelství Grada Publishing.

Diskuse (27 komentářů)

Damian, (24. 01. 2016 22:23) Reagovat
Whether you have a mom & pop business, or a fortunee 500 company, it's likely you have come across video marketing and I.Should web designers be recommending video for all their clients. These keywords should be in thee title andd the description.Feel free to visit my web site - Video Enigma: http://en.calameo.com/read/0046032465e38275fb315
Alejandrina, (07. 02. 2016 11:11) Reagovat
You can adopt their styles to suit yours; this is one of the best ways to determine the right fashion for you. Media doesn't really know how to handle it and this was never more clear when we saw the Vogue Italia cover for June 2011. The cable breaking system is also new feature added to the line of three wheel strollers.my page: potencja: http://www.infoarena.ro/utilizator/zielinskibbho
Ivory, (05. 03. 2016 14:27) Reagovat
Forr most recent information you have too pay a quick visit internet and oon the web I fund this site as a finest web sit for most up-to-date updates.Stop by my webpage - allstate car insurance quote: http://carinsuranceapplyonline.com/
Stephaine, (12. 04. 2016 19:31) Reagovat
Thank you for some other magnificent article. Thhe place else may just aanybody get that kind of info in such a perfect manner off writing?I've a presentation subsequent week, and I'm at the lokok forr sucxh information.My page; canadian drugs online: http://canadianedrugstore.com/
Marie, (26. 04. 2016 15:39) Reagovat
Měla jsem před časem ataku po vystoupení z atobusu a od té doby se bojím cestovat hromadnými dopravními prostředky, mám hrůzu, že se mi to stane přímo uvnitř. Racionálně si vysvětluju, že když to šlo doteď, půjde to dál (jezdit), ale moc to nejde. Pořád se odhodlávám k návštěvě psychologa, ale...
Nový příspěvek
Copyright 2006–2024 © Panická-porucha.cz
Kontakty